Klantenservice

BESTELLEN 

Log in met uw Keurig Kindje-account en selecteer op uw accountpagina het kopje ‘Bestellingen’.

Betekenis van de status:
  • In behandeling: de order is ontvangen. De betaling moet nog ontvangen worden.
  • Bevestigd: uw order is ontvangen, betaald en wordt doorgezet naar ons magazijn.
  • Afgerond: uw order is ontvangen, betaald en verzonden.
U ontvangt een e-mail zodra uw bestelling ons magazijn heeft verlaten. Daarnaast ontvangt u bij bezorging door PostNL een trackingnummer waarmee u de bestelling kunt volgen. ”Bestelling wijzigen of annuleren”] Het is niet mogelijk om een afgeronde bestelling te annuleren. De reden hiervoor is dat uw bestelling direct wordt opgenomen in het levertraject. Als u de bestelling heeft ontvangen, kunt u deze via een PostNL Pakketpunt retourneren.

Als u per ongeluk een dubbele order heeft geplaatst, worden deze orders in de meeste gevallen bij ons gesignaleerd. U ontvangt dan binnen 24 uur van ons bericht. Indien u dit bericht niet ontvangt, kan het zijn dat u uw order tweemaal uitgeleverd krijgt. In dat geval kunt u één order in zijn geheel terugsturen. Het aankoopbedrag zal dan op uw rekening worden teruggestort. Op KeurigKindje.nl kunt u zien of een artikel op voorraad is in de webshop. Deze informatie kunt u vinden door het artikel inclusief maat en kleur te selecteren. Indien op voorraad verschijnt het label ‘Op voorraad’.

Aan de getoonde voorraadinformatie kunnen geen rechten worden ontleend. Voor sommige artikelen is het mogelijk om een verzoek tot reservering in te dienen. 

BETALEN

U kunt bij ons de bestelling betalen via de volgende betaalmethodes:
  • iDeal
  • Klarna (achteraf binnen 14 dagen betalen)
  • Creditcard (Visa, Mastercard)
  • Bankcontact / Mister Cash
  • Sofort Banking
  • Belfius Direct Net
Heeft u items geretourneerd en voldoen deze aan onze retourvoorwaarden dan kunt u een terugbetaling verwachten.

Zodra wij uw retourzending hebben ontvangen stellen wij u hiervan op de hoogte. Na dit bericht kunt u binnen 5 dagen het geld op uw bankrekening verwachten. Met de betaalmethode ‘Klarna’ kunt u achteraf betalen. U dient de rekening binnen 14 dagen na ontvangst te voldoen. U kunt uitsluitend middels Klarna betalen wanneer de orderwaarde hoger is dan €15,-. 

BEZORGEN

U kunt kiezen uit de volgende verzendopties:
  • Afhalen bij een PostNL-punt bij u in de buurt
  • Standaard Pakketpost (kies zelf het bezorgmoment dat u uitkomt)
  • Avondlevering en Ochtendlevering
Bij elke methode ontvangt u een Track&trace code om uw pakket te volgen. Keurig Kindje hanteert voor leveringen naar Nederland en België de onderstaande tarieven. Voor de tarieven voor een levering naar andere landen verwijzen wij u naar de afrekenpagina.
    • Bij bestellingen vanaf €75 voor Nederland en België, betaalt u geen verzendkosten
    • Bij bestellingen tot €75 voor Nederland en België, betaalt u €5,95 of €9,95 verzendkosten.
    • Bij bestellingen naar andere Europese landen betaalt u €9,95 verzendkosten.
    • Alle bestelling die voor 18:00 succesvol zijn afgerond worden dezelfde dag nog verstuurd. De levertijd bedraagt vaak 1 werkdag.

RETOURNEREN

Het kan gebeuren dat een artikel niet helemaal aan uw wensen voldoen. U kunt dit artikel aan ons retourneren. Het artikel kunt u retour sturen naar de afzender. Dit adres staat vermeld op het verzendlabel op uw pakket.

U kunt items retourneren mits deze aan onze algemene retourvoorwaarden voldoen.

Vanaf het moment dat u uw bestelling ontvangt heeft u 14 dagen bedenktijd.

Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. U ontvangt van ons een bevestiging zodra wij uw artikel(en) hebben verwerkt. Het moment van verzenden tot het verwerken van uw retour duurt maximaal 5 werkdagen. Zodra u de bevestiging hebt ontvangen, duurt het maximaal 5 werkdagen voordat u uw aankoopbedrag van ons terug krijgt. U kunt een retourzending retourneren naar het adres dat als afzender op uw verzendlabel staat, namelijk:

Dillenburgstraat 33
4835 EA Breda
Nederland
Als één van uw artikelen defect is geleverd, adviseren wij het artikel te retourneren nadat u ons hiervan op de hoogte heeft gesteld. Dit ten behoeve van een snelle afhandeling. U ontvangt van ons het aankoopbedrag terug. Als u een ander artikel hebt ontvangen dan besteld, vragen wij u contact met ons op te nemen. 

GARANTIE

Voldoet een aangekocht artikel niet aan datgene wat u er in alle redelijkheid van mag verwachten, neem dan contact op met onze klantenservice. Dan bekijken we wat we voor u kunnen betekenen.

We geven geen garantie in de volgende gevallen:
  • Gebreken veroorzaakt door verkeerd of intensief gebruik.
  • Overmatige transpiratie. Afgeven en verkleuring van schoenen en kleding.
  • Het pullen van kleding of schoenen.
  • Gebreken ontstaan door wassen of drogen.
  • Gebreken ontstaan door externe invloeden, bijvoorbeeld wrijving, scherpe voorwerpen of chemicaliën.
Bij aankoop van artikelen op KeurigKindje.nl is de wettelijke garantie van toepassing. Wettelijke garantie houdt in dat het artikel datgene moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Er is geen wettelijke termijn aan deze garantie verbonden omdat het per artikel verschillend is wat de consument mag verwachten.