Klantenservice
Hoe kunnen we u helpen? Heeft u vragen over bijvoorbeeld de verzendkosten, ons retourbeleid of de beschikbare betaalmethodes? Vind het antwoord op uw vraag.
Bestellen
[sober_faq title=”Status bestelling”] Log in met uw Keurig Kindje-account en selecteer op uw accountpagina het kopje ‘Bestellingen’.Betekenis van de status:
- In behandeling: de order is ontvangen. De betaling moet nog ontvangen worden.
- Bevestigd: uw order is ontvangen, betaald en wordt doorgezet naar ons magazijn.
- Afgerond: uw order is ontvangen, betaald en verzonden.
Als u per ongeluk een dubbele order heeft geplaatst, worden deze orders in de meeste gevallen bij ons gesignaleerd. U ontvangt dan binnen 24 uur van ons bericht. Indien u dit bericht niet ontvangt, kan het zijn dat u uw order tweemaal uitgeleverd krijgt. In dat geval kunt u één order in zijn geheel terugsturen. Het aankoopbedrag zal dan op uw rekening worden teruggestort. [/sober_faq] [sober_faq title=”Voorraad informatie”] Op KeurigKindje.nl kunt u zien of een artikel op voorraad is in de webshop. Deze informatie kunt u vinden door het artikel inclusief maat en kleur te selecteren. Indien op voorraad verschijnt het label ‘Op voorraad’.
Aan de getoonde voorraadinformatie kunnen geen rechten worden ontleend. Voor sommige artikelen is het mogelijk om een verzoek tot reservering in te dienen. [/sober_faq]
Betalen
[sober_faq title=”Betaalmethodes”]U kunt bij ons de bestelling betalen via de volgende betaalmethodes:- iDeal
- Klarna (achteraf binnen 14 dagen betalen)
- Creditcard (Visa, Mastercard)
- Bankcontact / Mister Cash
- Sofort Banking
- Belfius Direct Net
Zodra wij uw retourzending hebben ontvangen stellen wij u hiervan op de hoogte. Na dit bericht kunt u binnen 5 dagen het geld op uw bankrekening verwachten. [/sober_faq] [sober_faq title=”Achteraf betalen”]Met de betaalmethode ‘Klarna’ kunt u achteraf betalen. U dient de rekening binnen 14 dagen na ontvangst te voldoen. U kunt uitsluitend middels Klarna betalen wanneer de orderwaarde hoger is dan €15,-. [/sober_faq]
Bezorgen
[sober_faq title=”Verzendmethodes”]U kunt kiezen uit de volgende verzendopties:- Afhalen bij een PostNL-punt bij u in de buurt
- Standaard Pakketpost (kies zelf het bezorgmoment dat u uitkomt)
- Avondlevering en Ochtendlevering
- Bij bestellingen vanaf €50 voor Nederland en België, betaalt u geen verzendkosten
- Bij bestellingen tot €50 voor Nederland en België, betaalt u €3,95 of €4,95 verzendkosten.
- Bij bestellingen naar andere Europese landen betaalt u €6,95 verzendkosten. [/sober_faq] [sober_faq title=”Wat is de levertijd van mijn bestelling?”] Alle bestelling die voor 18:00 succesvol zijn afgerond worden dezelfde dag nog verstuurd. De levertijd bedraagt vaak 1 werkdag.
U dient in ogenschouw te nemen dat wij qua levering afhankelijk zijn van PostNL en wellicht niet elk ongemak zelfstandig voor u kunnen oplossen. [/sober_faq]
Retourneren
[sober_faq title=”Retourmogelijkheden”] Het kan gebeuren dat een artikel niet helemaal aan uw wensen voldoen. U kunt dit artikel aan ons retourneren. Het artikel kunt u retour sturen naar de afzender. Dit adres staat vermeld op het verzendlabel op uw pakket.U kunt items retourneren mits deze aan onze algemene retourvoorwaarden voldoen.
Vanaf het moment dat u uw bestelling ontvangt heeft u 14 dagen bedenktijd.
Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. [/sober_faq] [sober_faq title=”Retourstatus”] U ontvangt van ons een bevestiging zodra wij uw artikel(en) hebben verwerkt. Het moment van verzenden tot het verwerken van uw retour duurt maximaal 5 werkdagen. Zodra u de bevestiging hebt ontvangen, duurt het maximaal 5 werkdagen voordat u uw aankoopbedrag van ons terug krijgt. [/sober_faq] [sober_faq title=”Retouradres”] U kunt een retourzending retourneren naar het adres dat als afzender op uw verzendlabel staat, namelijk:
Dillenburgstraat 33
4835 EA Breda
Nederland [/sober_faq] [sober_faq title=”Defect of verkeerd artikel”] Als één van uw artikelen defect is geleverd, adviseren wij het artikel te retourneren nadat u ons hiervan op de hoogte heeft gesteld. Dit ten behoeve van een snelle afhandeling. U ontvangt van ons het aankoopbedrag terug. Als u een ander artikel hebt ontvangen dan besteld, vragen wij u contact met ons op te nemen. [/sober_faq]
Garantie
[sober_faq title=”Garantie”] Voldoet een aangekocht artikel niet aan datgene wat u er in alle redelijkheid van mag verwachten, neem dan contact op met onze klantenservice. Dan bekijken we wat we voor u kunnen betekenen.We geven geen garantie in de voglende gevallen:
- Gebreken veroorzaakt door verkeerd of intensief gebruik.
- Overmatige transpiratie. Afgeven en verkleuring van schoenen en kleding.
- Het pillen van kleding of schoenen.
- Gebreken ontstaan door wassen of drogen.
- Gebreken ontstaan door externe invloeden, bijvoorbeeld wrijving, scherpe voorwerpen of chemicaliën.
Heeft u niet kunnen vinden wat u zoekt?
We beantwoorden met alle liefde uw vragen. Mail ons naar [email protected] of stel uw vraag via het contactformulier.